Пошук...

Українська мова (8 клас) Дистанційне навчання

*І дистанційний тиждень+0(неповний)

- Тема 1. Однорідні члени речення з різними видами зв'язку: поширені й непоширені. Смислові відношення і вживання розділових знаків.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 1) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 620652) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 2. Речення з кількома рядами однорідних членів. Однорідні й неоднорідні означення.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 2) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 462159) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 3. Узагальнювальні слова у реченнях з однорідними членами. Вживання розділових знаків.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 3) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 502935) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 4. Звертання непоширені й поширені. Риторичні звертання у мовленні.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 4) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 920922) (Натиснути - Приєднатися)

*ІІ дистанційний тиждень

*ІІІ дистанційний тиждень

- Тема 6. Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення. Відокремлені означення.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 6) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 527431) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 7. Відокремлені означення. Речення з дієприкметниковими зворотами. Вживання розділових знаків.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 7) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 711804) (Натиснути - Приєднатися)

*ІV дистанційний тиждень

- Тема 8. Відокремлені прикладки. Створення висловлювання про улюблені українцями рослини з використанням уточнювальних прикладок.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 8) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 152904) (Натиснути - Приєднатися)

*V дистанційний тиждень

- Тема 9. Відокремлені обставини. Речення з дієприслівниковими зворотами. Складання допису дискусійного характеру до блога («Чи переможе книжку комп'ютер, а бібліотеку – Інтернет?»).

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 9) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 737599) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 10. Розвиток мовлення. Інтерв'ю в публіцистичному стилі (з використанням вставних, вставлених та відокремлених конструкцій).

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 10) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 259109) (Натиснути - Приєднатися)

*VІ дистанційний тиждень

- Тема 11. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих вражень.

*VІІ дистанційний тиждень

- Тема 13. Уточнювальні члени речення. Вживання розділових знаків.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 13) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 787466) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 14. Відокремлені уточнювальні члени речення. Створення висловлення «Родина – це вся Україна з глибоким корінням, високим гіллям…».

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 14) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 954071) (Натиснути - Приєднатися)

*VІІІ дистанційний тиждень (12.05-15.05)

- Тема 16. Словосполучення і просте неускладнене речення (повторення вивченого) (Пройти тестування-онлайн до теми 16 за кодом 871040)

*ІX дистанційний тиждень (18.05-22.05)

*X дистанційний тиждень (25.05-29.05)

Тема 19. Відокремлені та уточнювальні члени речення. ІІ частина (повторення вивченого) (Пройти тестування-онлайн до теми 19 за кодом 800760)

Дякую за вашу плідну роботу!