Пошук...

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-2020-2021/Укр. мова 5-В клас

VІІ освітній період ДН (з 29 березня 2021 року, перший і другий тиждень "дистанційки", "локдаун")

/....04/ Тема 47. О...
/....04/ Тема 46. К
/06.05/ Тема 45. Вживання розділових знаків у реченнях із прямою мовою (Хід уроку ТУТ!).
/05.05/ Тема 44. Пряма мова та слова автора. Інтонація речень із прямою мовою (Хід уроку ТУТ!).
***********************************************************************************
/29.04/ Тема 43. Контрольна робота №9 з теми "Складні речення" (тести) (Хід уроку ТУТ!).
/29.04/ Тема 42. РМ. Інсценування байки, текст якої містить діалог та різні види речень (Хід уроку ТУТ!). 
/28.04/ Тема 41. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком (Хід уроку ТУТ!).
/26.04/ Тема 40. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком (Хід уроку ТУТ!).
***********************************************************************************
/22.04/ Тема 39. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком (Хід уроку ТУТ!). 
/21.04/ Тема 38. РМ №23. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці) (Хід уроку ТУТ!).
/19.04/ Тема 37. Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань, вставних слів та однорідних членів речення (Хід уроку ТУТ!). (Вітальна листівка ТУТ!)
/15.04/ Тема 36. КОНТРОЛЬНА РОБОТА №8 з теми «Речення з однорідними членами. Звертання та вставні слова.» (тести) (Хід уроку ТУТ!).
/15.04/ Тема 35. Групи вставних слів. Використання вставних слів і звертань у мовленні, інтонація. Аналіз письмового переказу (Хід уроку ТУТ!).
/14.04/ Тема 34. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення) (Хід уроку ТУТ!). 
/12.04/ Тема 33. Виділення вставних слів на письмі комами. Групи вставних слів, вживання їх у реченнях (Хід уроку ТУТ!). 
***********************************************************************************
/08.04/ Тема 32. Використання у мовленні найбільш уживаних вставних слів та словосполучень (Хід уроку ТУТ!). 
/07.04/ Тема 31. РМ №22. Докладний переказ тексту з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення (Хід уроку ТУТ!).
/05.04/ Тема 30. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними  словами та сполученнями слів. Виділення їх на письмі комами (Хід уроку ТУТ!).
/01.04-01.04/ Теми 28-29. РМ №20-21. Письмовий докладний переказ тексту з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення (Хід уроку ТУТ!). Робота в класі!
/31.03/ Тема 27. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами (Хід уроку ТУТ!).
/29.03/ Тема 26. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Вживання двокрапки й тире при узагальнювальних словах (Хід уроку ТУТ!).


VІ освітній період ДН (змішане навчання (групами) ЗУСТРІЧАЄМОСЬ у ZOOM (з 25 січня - ... 2021 року)

/04.02/ Тема 25. Правила вживання знака м'якшення (Хід уроку ТУТ!).
/03.02/ Тема 24. Основні правила переносу (повторення). (Хід уроку ТУТ!). 
/01.02/ Тема 23. Позначення м'якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я (Хід уроку ТУТ!).


V освітній період ДН (двотижневий локдаун) (11 січня - 24 січня 2021 року)

/21.01/ Теми 21-22. Чергування /о/-/а/, /е/-/і/, /е/-/и/. Чергування /о/, /е/ з /і/. Чергування /и/-/і/ після /ж/,/ч/,/ш/,/шч/ та /г/, /к/, /х/ у коренях слів (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/20.01/ Тема 20. Найпоширеніші випадки чергування голосних звуків (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/18.01/ Тема 19. РМ. Контрольний усний твір з використанням речень, що містять пряму мову або діалог (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/13.01-14.01/ Теми 17-18. Спрощення в групах приголосних (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/11.01/ Тема 16. Вимова і правопис префіксів роз-, без- і прийменника через (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/16.01 суб./ РМ. Виразне читання вголос текстів різних типів і стилів (Хід уроку ТУТ!)

ІV освітній період ДН (14 грудня - 24 грудня 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!

Тема 11. Вимова приголосних звуків та їх уподібнення. Виявлення й аналіз помилок при наголошуванні слів у мовленні
   1. Про уподібнення приголосних (прочитати документ).
   2. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-5170313, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ) (завдання виконати до 20.00 год. 21 грудня 2020 року).
Тема 12. РМ. Особливості будови розповіді та роздуму. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом. Робота в класі!
Тема 13. Орфографічний словник української мови. Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення. Узагальнення й систематизація вивченого з орфоепії та орфографії. 
   1. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-7577296, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ(завдання виконати до 20.00 год. 21 грудня 2020 року).
Тема 14. Контрольна робота №5 з теми «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (ІІ частина).» (тести). Робота в класі!
Тема 15. РМ. Написання есе про красу й милозвучність української мови. Власне висловлення з елементами роздуму на морально-етичну тему. Робота в класі!


ІІІ освітній період ДН (30 листопада - 13 грудня 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!

Тема 7. Склад. Основні правила переносу слів. Наголос. Види наголосів. Словник наголосів.
   1. Про склад і наголос (прочитати google-документ).   
   2. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-8815493, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
   3. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-6582179, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 8. Контрольна робота №4 з теми "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія (І частина)." (тести) Робота в класі!
Тема 9. Орфоепічний словник. Орфоепічна помилка. Вимова наголошених і ненаголошених голосних. Ненаголошені е, и, о в коренях слів.
   1. Про ненаголошені голосні у коренях слів (прочитати google-документ).
   2. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-9968497, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 10. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом. Позначення на письмі ненаголошених е, и, о перед складом з наголошеним у в коренях слів.
   1. Про ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом (прочитати документ).
   2. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-4287325, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).


ІІ освітній період ДН (16 листопада - 29 листопада 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!!!

Тема 4. РМ. Твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі). Складання усного опису предмета за картиною.
   1. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-3641933, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). Обрати одну відповідь ТАК чи НІ. (виконати завдання до 27 листопада 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 5. Звуки мови та звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки (тверді й м'які, дзвінкі  й глухі приголосні звуки).
   1. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-5146361, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (виконати завдання до 27 листопада 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 6. Алфавіт (абетка, азбука). Позначення звуків мовлення на письмі. Співвідношення звуків та букв. Фонетична транскрипція.
   1. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-5676056, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (виконати завдання до 10 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).


І освітній період ДН (02 листопада - 15 листопада 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!!!

Крок 1! (прочитай цей документ!)

Тема 1. Основа слова і закінчення - значущі частини слова. Спільнокореневі слова й форми слова. Їх розпізнавання.
1. Відеоурок (vshkole.com). Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова. Спільнокореневі слова й форми слова (І частина) (ПЕРЕГЛЯНУТИ!).
2. Відеоурок (vshkole.com). Основа слова (корінь, суфікс, префікс) і закінчення - значущі частини слова. Спільнокореневі слова й форми слова (ІІ частина) (ПЕРЕГЛЯНУТИ!).
3. Відеофільм. Будова слова (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
Тема 2. Незмінні й змінні слова. Їх правопис. Правопис значущих частин слова. Написання префіксів з- (зі-, с-).
1. Відеоурок (vshkole.com). Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-) (ПЕРЕГЛЯНУТИ!).
2. Відеоурок (odeskazosch5). Правопис префіксів з-, с- (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
Тема 3. Правопис значущих частин слова. Вимова й написання префіксів пре-, при-, прі-. Написання суфіксів. 
1. Відеоурок (vshkole.com). Вимова та написання префіксів пре-, при-, прі-. (ПЕРЕГЛЯНУТИ!).
2. Відеоурок (schkola106). Префікси пре-, при-, прі- (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)