Пошук...

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ-2020-2021/Укр. літ. 9-А клас

VІ освітній період ДН (з 29 березня 2021 року, перший і другий тиждень "дистанційки", "локдаун")

/....04/ Тема 30. О...
/....04/ Тема 29. О...
/....04/ Тема 28. О...
/....04/ Тема 27. О...
***********************************************************************************
/....04/ Тема 26. О...
/....04/ Тема 25. О...
/26.04/ Тема 24. "Чорна рада" - перший україномовний історичний роман-хроніка. Історична основа. Динамічний інтригуючий сюжет, романтичність стилю (Хід уроку ТУТ!).
/26.04/ Тема 23. П. Куліш - перший український професійний літературний критик, письменник,  перекладач, автор підручників, правопису. Його роман "Чорна рада" (Хід уроку ТУТ!).
***********************************************************************************
/19.04/ Тема 22. Підсумкова самостійна робота за творчістю Тараса Шевченка (тести) (Хід уроку ТУТ!).
/19.04/ Тема 21. Світова велич українського поета. Видатні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літературу інших народів. Ушанування памяті поета в Україні й за кордоном (Хід уроку ТУТ!).
/12.04/ Тема 20. РМ. Написання есе "Молюся я за Україну" (на основі порівняння віршів Т. Шевченка "Злоначинающих спини..." та Ю. Іздрика "Молитва") (ЕСЕ ТУТ!).
/12.04/ Тема 19. Біблійні мотиви в поезіях Т. Шевченка. Молитва як жанр у творчості поета. Ідея єдності й згоди в поезії "Злоначинающих спини..." (Хід уроку ТУТ!).
***********************************************************************************
/05.04/ Тема 18. Тарас ШЕВЧЕНКО. «Доля», «Росли укупочці, зросли…».  Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. (Хід уроку ТУТ!).
/05.04/ Тема 17. Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля», «Росли укупочці, зросли…». Риси автобіографізму в образі ліричного героя. (Хід уроку ТУТ!).
/29.03/ Тема 16. Тарас ШЕВЧЕНКО. Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю. (Хід уроку ТУТ!).
/29.03/ Тема 15. Тарас ШЕВЧЕНКО. Еволюція жіночих образів у творах Тараса Шевченка. Поема  «Наймичка». Різні типи втілення теми жіночої долі: романтичний («Катерина») і реалістично-побутовий («Наймичка»).  (Хід уроку ТУТ!).

V освітній період ДН (двотижневий локдаун) (11 січня - 24 січня 2021 року)

/18.01/ Тема 14. П. Гулак-Артемовський. Балада "Рибалка". Вічна тема кохання. Фольклорна основа твору (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/18.01/ Тема 13. ПЧ. Косач Ю. Роман "Володарка Понтиди". (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/11.01/ Тема 12. Ідейно-художні особливості романтизму. Осередки романтичного руху. Значення романтизму. (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).
/11.01/ Тема 11. ПЧ. Забужко О. Оповідання зі збірки "Сестро, сестро". "Казка про калинову сопілку". (Хід уроку і завдання до теми ТУТ!).

ІV освітній період ДН (14 грудня - 24 грудня 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!

Тема 8. Григорій Квітка-Основ'яненко. Батько української прози. "Маруся" - перша україномовна повість нової української літератури.
    1. Про автора повісті та її аналіз (паспорт) (прочитати документ)
    2. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 8937957, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 21 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 9. Повість "Маруся". Образи повісті. Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору Г. Квітка-Основ'яненка.
    1. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 4854951, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 21 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 10. Контрольна робота №3 з теми "Нова українська література. І. Котляревський, Г. Квітка-Основ'яненко." (тести). Робота в класі!

ІІІ освітній період ДН (30 листопада - 13 грудня 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!

Тема 6. Літературний процес кінця XVIII - І пол. XIX століття. Іван Котляревський. Драматург і театральний діяч. "Енеїда". Історія появи. Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства. Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі (картини пекла).
   1. Прочитати "Енеїду"
   2. Ідейно-тематичний аналіз "Енеїди" (прочитати в google-документі)
   3. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 2873347, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
   4. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 2684547, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
   5. Пройти ТЕСТУВАННЯ (І) за змістом твору (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 9142047, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!)
   6. Пройти ТЕСТУВАННЯ (ІІ) за змістом твору (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 6320837, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 13 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!)
Тема 7. Іван Котляревський. Соціально-побутова драма "Наталка Полтавка". Колоритні образи твору. Образ Наталки як уособлення кращих рис української жінки. Сценічне життя твору.
   1. Прочитати "Наталку Полтавку"
   2. Ідейно-тематичний аналіз "Наталки Полтавки" (прочитати в google-документі)
   3. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 1183894, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 15 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
   4. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 3390223, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 15 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!
   5. Пройти ТЕСТУВАННЯ за двома темами (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя- 9177729, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 15 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!)

ІІ освітній період ДН (16 листопада - 29 листопада 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!!!

Тема 3. Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. "De libertate", "Всякому місту - звичай і права...". Біблійна основа творчості Сковороди.
   1. Вивчити напам'ять вірш Г. Сковороди "Всякому місту - звичай і права..."
   2. Прочитати Google-документ до Теми 3.
   3. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-6404109, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 04 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 4. Григорій Сковорода. "Бджола та Шершень". Учення для самопізнання і "сродну (споріднену) працю". Повчальний характер і художні особливості збірки "Байки Харківські".
   1. Прочитати Google-документ до Теми 4.
   2. Пройти ТЕСТУВАННЯ за темою (1-натисніть на сторінку "ПРИЄДНАТИСЯ", 2-ввести код від вчителя-2710125, 3-ввести прізвище та ім'я, 4-обрати ПРИЄДНАТИСЬ). (Виконати завдання до 04 грудня 20.00 години! Час виконання - 40 хвилин!).
Тема 5. Контрольна робота №2 з теми "Давня література. Оригінальна література княжої Русі-України. Література доби Ренесансу і доби Бароко." (письмовий твір) Робота в класі!


І освітній період ДН (02 листопада - 15 листопада 2020 р.) ЗАВЕРШЕНО!!!

Крок 1! (прочитай цей документ!)

Тема 1. "Слово о полку Ігоревім" - давньоруська пам'ятка, перлина українського ліро-епосу. Переклади й переспіви його в XIX-XX столітті.
1. Давня українська література #Школа онлайн (Телекомпанія СТС) (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
2. "Слово о полку Ігоревім" #Аудіокнига.UA (ПРОСЛУХАТИ!)
3. "Слово о полку Ігоревім" #Аудіокниги (ПРОСЛУХАТИ!)
4. "Слово о полку Ігоревім" #Аудіокниги українською (ПРОСЛУХАТИ!)
5. Аналіз твору "Слово о полку Ігоревім" Відеоурок #uchilka.in.ua (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
Тема 2. Українська література доби Ренесансу і доби Бароко. Розвиток книгодрукування. Видатні діячі української культури. Історико-мемуарна проза. Козацькі літописи та "Історія русів". Вертеп.
1. Давня українська література #Онлайн-курс EdEra (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
2. Відеоурок (#Марина Полищук). Література доби Ренесансу і Бароко (ПЕРЕГЛЯНУТИ!) 
3. Презентація (#Біографія ТВ). "Козацькі літописи" (ПЕРЕГЛЯНУТИ!)
4. Аудіокнига (#Аудіокнига.UA). "Історія русів" (ПРОСЛУХАТИ!)
5. Теоретичний матеріал (#Медієвіст)."Козацькі літописи: особливості жанру, авторського світогляду, історичне значення. Українська драматургія XVII–XVIII століть" (ПЕРЕГЛЯНУТИ! ОПРАЦЮВАТИ! ЗАКОНСПЕКТУВАТИ!)
6. Теоретичний матеріал (#VCHYS.COM.UA). Аналіз твору "Історія русів" (ПЕРЕГЛЯНУТИ! ОПРАЦЮВАТИ! ЗАКОНСПЕКТУВАТИ!