Пошук...

Українська мова (5 клас) Дистанційне навчання

*І дистанційний тиждень+0(неповний)

- Тема 1. Другорядні члени речення (додаток, означення, обставина). Способи їх вираження.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 1) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 931049) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 2. Однорідні члени речення (без сполучників і зі сполучниками). Вживання розділових знаків.

!!! Контрольна робота №7 "Словосполучення і речення. Головні та другорядні члени речення." (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 666360 / Натиснути - Приєднатися)

*ІІ дистанційний тиждень

- Тема 3. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Вживання двокрапки і тире у таких реченнях.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 3) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 294385) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 4. Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертаннях.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 4) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 303850) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 5. Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів. Виділення їх на письмі комами.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 5) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 330096) (Натиснути - Приєднатися)

*ІІІ дистанційний тиждень

!!! Контрольна робота №8 "Речення з однорідними членами. Звертання та вставні слова." (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 519302 / Натиснути - Приєднатися)

- Тема 7. Розвиток мовлення. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці). Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань і вставних слів.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 7) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 407172) (Натиснути - Приєднатися)

*ІV дистанційний тиждень

- Тема 8. Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення, з'єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 8) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 686070) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 9. Розвиток мовлення. Інсценування байки, текст якої містить складні речення з різними (безсполучниковим і сполучниковим) видами зв'язку і діалоги. 

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 9) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 791392) (Натиснути - Приєднатися)

*V дистанційний тиждень

- Тема 10. Вживання розділових знаків у складних реченнях. Сполучники сурядності й підрядності.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 10) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 297026) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 11. Розвиток мовлення. Контрольне читання вголос текстів різних типів, стилів, жанрів. Усний переказ тексту з елементами роздуму.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 11) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 587262) (Натиснути - Приєднатися)

*VІ дистанційний тиждень

- Тема 12. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий переказ тексту з елементами роздуму.

!!! Контрольна робота №9 "Складні речення" (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 484983 / Натиснути - Приєднатися)

*VІІ дистанційний тиждень

- Тема 13. Пряма мова та слова автора. Інтонація речень із прямою мовою. Вживання розділових знаків.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 13) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 921222) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 14. Діалог. Вживання тире та інші розділові знаки при діалозі.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 14) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 931928) (Натиснути - Приєднатися)

*VІІІ дистанційний тиждень (12.05-15.05)

*X дистанційний тиждень (25.05-29.05)

- Тема 19. Синтаксис і пунктуація (повторення вивченого) (Пройти тестування-онлайн до теми 19 за кодом 613699)

Дякую за вашу плідну роботу!