Пошук...

Українська мова (6 клас) Дистанційне навчання

*І дистанційний тиждень+0(неповний)

- Тема 1. Написання прикметникових суфіксів. Букви о, е, и в прикметникових суфіксах. 

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 1) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 875227) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 2. Написання НЕ з прикметниками. Правопис -Н- та -НН- у прикметниках.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 2) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 337429) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 3. Написання складних прикметників та прізвищ прикметникової форми.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 3) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 627541) (Натиснути - Приєднатися)

!!! Контрольна робота №7 "Прикметник як частина мови" (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 592062 / Натиснути - Приєднатися)

*ІІ дистанційний тиждень

- Тема 4. Числівник як частина мови. Числівники кількісні й порядкові.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 4) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 203100) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 5. Числівники прості, складні й складені.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 5) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 593412) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 6. Відмінювання кількісних числівників. Буква Ь на кінці числівників і перед закінченнями у непрямих відмінках.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 6) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 495228) (Натиснути - Приєднатися)

*ІІІ дистанційний тиждень

- Тема 7. Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 7) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 461465) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 8. Узгодження числівників з іменниками. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу. Узагальнення і систематизація вивченого про числівник.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 8) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 650749) (Натиснути - Приєднатися)

*ІV дистанційний тиждень

- Тема 9. Займенник як частина мови. Розряди займенників за значенням.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 9) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 793374) (Натиснути - Приєднатися)

*V дистанційний тиждень

- Тема 10. Розряди займенників за значенням: особові та зворотний займенник (себе). Їх відмінювання.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 10) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 137796) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 11. Розряди займенників за значенням: питальні й відносні займенники. Їх відмінювання.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 11) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 902970) (Натиснути - Приєднатися)

*VІ дистанційний тиждень

- Тема 12. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий твір-опис природи в художньому стилі.

- Тема 13. Розряди займенників за значенням: заперечні й неозначені займенники. Їх відмінювання. Правопис неозначених займенників.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 13) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 152618) (Натиснути - Приєднатися)

*VІІ дистанційний тиждень

- Тема 14. Розряди займенників за значенням: присвійні, вказівні й означальні займенники. Їх відмінювання. Написання займенників із прийменниками окремо.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 14) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 275914) (Натиснути - Приєднатися)

!!! Контрольна робота №9 "Займенник як частина мови" (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 636835 / Натиснути - Приєднатися)

*VІІІ дистанційний тиждень (12.05-15.05)

*X дистанційний тиждень (25.05-29.05)