Пошук...

Українська мова (7 клас) Дистанційне навчання

*І дистанційний тиждень+0(неповний)

- Тема 1. Прислівник як частина мови. Розряди прислівників за значенням.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 1) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 169480) (Натиснути - Приєднатися)

!!! Контрольна робота №5 "Дієприслівник як особлива форма дієслова" (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 992695 / Натиснути - Приєднатися)

*ІІ дистанційний тиждень

- Тема 2. Ступені порівняння прислівників. Творення й правопис прислівників.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 2) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 804463) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 3. Букви -Н- та -НН- у прислівниках. Правопис НЕ і НІ з прислівниками.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 3) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 553317)(Натиснути - Приєднатися)

- Тема 4. И та І в кінці прислівників.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 4) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 301988) (Натиснути - Приєднатися)

*ІІІ дистанційний тиждень

- Тема 5. Розвиток мовлення. Складання тексту рекламного буклету молодіжного вбрання з використанням прислівникових сполук (до лиця, до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру). Складання відгуку про цікаву книжку з використанням прислівників вищого й найвищого ступенів порівняння. Складання анотації на книжку з використанням прислівників різних розрядів (на вибір).

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 5) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 408460) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 6. Написання прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників.

*ІV дистанційний тиждень

- Тема 7. Написання прислівників окремо, разом і через дефіс. Написання прислівникових сполучень типу раз у раз, з дня на день.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 7) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 652995) (Натиснути - Приєднатися)

!!! Контрольна робота №6 "Прислівник як частина мови" (12 тестових запитань / Ввести Прізвище та ім'я / Ввести код доступу - 758235 / Натиснути - Приєднатися)

*V дистанційний тиждень

- Тема 8. Прийменник як службова частина мови (як засіб зв'язку слів у словосполученні й реченні). Зв'язок прийменника з непрямими відмінками.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 8) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 875634) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 9. Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 9) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 851142) (Натиснути - Приєднатися)

*VІ дистанційний тиждень

Тема 10. Розвиток мовлення. Контрольний письмовий переказ тексту з елементами роздуму.

- Тема 11. Сполучник як службова частина мови. Види сполучників за будовою і походженням. Їх використання у простому і складному реченнях.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 11) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 952984) (Натиснути - Приєднатися)

*VІІ дистанційний тиждень

- Тема 12. Сполучники й сполучні слова у реченнях. Написання сполучників разом і окремо. Синонімічні й антонімічні сполучники.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 12) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 212065) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 13. Частка як службова частина мови. Частки формотворчі й словотворчі, й ті, що надають додаткових відтінків.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 13) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 998005) (Натиснути - Приєднатися)

*VІІІ дистанційний тиждень (12.05-15.05)

Тема 14. Частки НЕ й НІ з різними частинами мови. Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

- Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 14) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 126879) (Натиснути - Приєднатися)

- Тема 15. Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.

Тестування-онлайн (12 запитань до Теми 15) (Ввести Прізвище та ім'я) (Ввести код доступу - 481004) (Натиснути - Приєднатися)

*ІX дистанційний тиждень (18.05-22.05)

- Тема 17. Службові частини мови і вигук (повторення вивченого) (Пройти тестування-онлайн до теми 17 за кодом 589082)

*X дистанційний тиждень (25.05-29.05)